reklama

Čo znamená niečo dokázať?

Včera som bol na koncerte Vanessi Mae. Bol dobrý, pekný a zaujímavý. Potom sme sa hádali koľko má rokov. Vanessa mala teraz v októbri 29 rokov... Jeden mne blízky človek na to skonštatoval: „Taká mladá a čo všetko dokázala...“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Tak sa nad tým pokúšam zamyslieť. Čo teda pre niekoho znamená, že niečo dokázal? Vanessa má talent a s husľami to naozaj vie. J Je slávna a jej hudbu poznajú ľudia na celom svete. Tak môžeme povedať, že niečo dokázala (aj keď ju to stálo a stojí určite veľa driny, ale bolo na nej vidieť, že ju to baví a robí to z láskou).Ale ja som rozmýšľal o tom, prečo majú niektorí ľudia pocit, že nič nedokázali? Keď ma nepozná celý svet, ešte neznamená, že som nič nedokázal. Niekto dostane do vienka to, iný zase ono. Nie je rovnaká štartovacia čiara pre každého, takže niekto musí vyvinúť väčšie úsilie, aby dokázal niečo, čo ten druhý má bez problémov. Nie je to spravodlivé, ale takto nejako to funguje. Každý si musí nájsť svoju cestu a snažiť sa robiť to, čo ho robí šťastným (aj keď, bohužiaľ, nie je to vždy možné). Je dôležité sa zamerať na pozitívne veci vo svojom okolí, či ich je viac alebo menej, ale skúšať ich hľadať. Ja sa snažím na veci pozerať pozitívne, aj keď nie vždy sa mi to darí. Podľa mňa každý kto chce, môže niečo dokázať. Nech už je jeho zamestnanie akékoľvek, alebo nech robí čokoľvek (samozrejme prospešné – nie vrahovia, zlodeji, atď. ...), tak si musí skúsiť nájsť to pozitívne...Už len keď si zoberiem, kto všetko, koľko rôznych profesií a ľudí muselo „niečo“ urobiť, aby ten koncert vôbec mohol byť (každý z nich si môže povedať, že aj on prispel k tomu, aby iní ľudia mali pekný zážitok a má mať dobrý pocit). Každá práca, zamestnanie, profesia je dôležitá, inak by zrejme nebola.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS: Nakoľko tento blog je venovaný jednej mojej blízkej osobe (dotyčná osoba bude už vedieť J), poznámky v diskusii typu: „všeobecné, moralistické rečičky, bláboly a podobne“ sú mi ukradnuté.

Martin Németh

Martin Németh

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tí, čo ma poznajú, vedia kto som a tí, čo ma nepoznajú, si môžu názor vytvoriť sami, podľa toho, čo napíšem :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu