reklama

Príbeh o našej cicuške, alebo mačkománia na blogu pokračuje :)

Tak pridám aj ja jeden mačací životný príbeh...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Tá naša sa volala Cila. Pochádzala z jednej dediny, konkrétne strechy domu našich známych – takže o čistokrvnej mačke s rodokmeňom nemôže byť ani reči. Priniesli sme ju domov keď mala tuším 5 týždňov a zmestila sa mi na dlaň. No a začala tvrdá drezúra – nás doma.

1. Používanie záchodu. V tomto nemôžem povedať jedno jediné zlé slovo. Prvýkrát „to“ urobila v rohu obývačky na koberec. Zobrali sme ju, povedali fuj a dali sme ju na piesok. Druhýkrát mi „to“ urobila do papuče a zase nasledovalo „fuj“ a odnesenie na piesok. Odvtedy „to“ nikdy neurobila nikde inde, len do piesku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Kúpanie. Je všeobecne známe, že mačky „milujú“ vodu, stačilo ju len pokvapkať a už prskala a utekala. Kým bola malá, bolo to v pohode, lebo sa nevedela brániť... A keď vyrástla, tak kúpanie dopadlo tak, že sme boli mokrí my, kúpeľňa a mačička sedela v izbe na koberci nenávistne na nás pozerala – suchá. No, ale nakoniec sme to nejako zvládli a podarilo sa nám ju vo vani okúpať (prišli sme na fintu, že musí tam byť toľko vody, aby nedočiahla na dno a vtedy sa nechala umyť, lebo jeden ju držal zospodu a druhou rukou umýval. Potom sa s ním však nebavila asi dva dni. Fakt vážne, to bola sila. Keď sme sedeli v obývačke a hocikto ju zavolal, tak sa otočila a prišla k nemu. Keď ju ale zavolal ten z nás, kto ju kúpal, proste sa ani neotočila, nič – totálna ignorácia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3. Zatvorené dvere. Proste neznášala, keď na izbe boli zatvorené dvere. Škrabala na ne dovtedy, kým sme ich neotvorili. Ale ona nechcela ísť do tej izby, proste len nechcela, aby boli zatvorené.

4. Poslušnosť. Bola strašne prefíkaná a vždy presne vedela, keď urobila niečo zlé. Proste, keď niečo zhodila, alebo vyparatila, ani nebolo na ňu potrebné kričať. Pozrela sa na nás a zmizla do izby pod posteľ. Asi za päť minút sa vrátila, že: „Čo máme jesť a prečo ste taký nahnevaní? Spravila som niečo?“

5. Nočné manévre. Takže keďže sme nemohli mať zatvorené dvere, tak priestor na behanie bol slušný... Ale prečo o tretej ráno??? To boli pravidelné šprinty a prekážkový beh po byte. Začala u mňa v izbe a bežala cez chodbu do spálne, kde sa na parapete otočila a šprinty naspäť ku mne. Rachot, šmyky, dupot...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

6. Muchy a podobný hmyz. Mala ich rada. Fúúúj. Dovtedy skákala na okne kým ju nechytila a nezjedla.

7. Boj. Niekedy sme sa pustili do boja (samozrejme len v rámci hry, nič nenásilné). Ja rukami a ona pazúrmi a zubami. Hmmmm nemal som ju dráždiť... Bola rýchlejšia a šikovnejšia... Vždy som prehral... auuu moje doškrabané ruky...

8. Útoky na nohy. Nemôžete nechať nič trčať spod paplóna a hýbať tým. Mačka je šelma a prsty na nohe sú korisť.

9. Ranný šok. Spíte. Všade ticho a pokoj. Otvoríte oči a prvé čo zbadáte, je tvár mačky, ktoré je od vašej tváre asi centimeter. Proste sedí a pozerá sa do tváre. Vždy som sa zľakol :)Aj tak sme ju mali všetci radi. Keď ležíte pri telke a mačka vám leží na bruchu, zohrieva vás a drieme, tak ste spokojní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hmmmmm naša potom ochorela a museli sme ju dať utratiť, lebo podľa lekára sa nedalo nič robiť... Mali sme ju 12 rokov.....

Všetci, čo máte mačky, viete o čom je toto video :):):)

 ((video))

Martin Németh

Martin Németh

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tí, čo ma poznajú, vedia kto som a tí, čo ma nepoznajú, si môžu názor vytvoriť sami, podľa toho, čo napíšem :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu