reklama

Ako Maťko s Kubkom do Prahy futbal išli "hrať"

Maťko: Eeeej ale sa nám rozpršalo dnes. Kubko: Eeeeeej veru asi prehráme, terén je zlý, oni hrajú na lepšom. Maťko: Kubko, veď sa poriadne rozcvič pred zápasom, aby si sa nezranil. Kubko: Joj nemôžem, bo nebudem vládať behať cez zápas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

A tak sa začalo hrať.

Kubko: Ale Maťko veď behaj trochu.

Maťko: Aaaale veď sa spotím a prechladnem.

Kubko: Maťko ale veď, prihraj mi zo jednu loptu.

Maťko: Joj ale to budeš musieť utekať, bo ja neprihrám presne.

Kubko: Tak mi radšej neprihrávaj keď netrafíš.

Maťko: Juj keď ja neviem čo mám robiť. Keď ku mne príde lopta, hneď mi ju tí druhí zoberú.

Kubko: Tak zober aj ty im.

Maťko: Jaaaaaaj ale to ja ich nedobehnem v takomto počasí.

Kubko: Tak sa im hoď pod nohy!

Maťko: Tak to nemôžem, bo nechcem byť taký špinavý ako oni. Veď ľaľa, celý sú od blata ufúľaní!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kubko: Maťko tak aspoň vystrel na bránu.

Maťko: Ale to by sa ich brankár musel hodiť do na zem a bol by špinavý. A potom čo keby som dal náhodou gól? Oni by začali hrať viac a my by sme museli viacej behať.

Po zápase.

Kubko: Eeeeej Maťko dobre sme hrali. Nespotili sme sa, nezašpinili a ešte sme skoro aj remizovať mohli, keby sa oni menej snažili.

Maťko: Pravdu vravíš Kubko, pravdu.

Martin Németh

Martin Németh

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tí, čo ma poznajú, vedia kto som a tí, čo ma nepoznajú, si môžu názor vytvoriť sami, podľa toho, čo napíšem :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu